Job 13 van 14


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Proshop


Functie

Jouw rol binnen onze organisatie

Bij STG lopen vakmensen graag binnen. Voor onze voorraad en service. Om naast onze digitale service ook gewoon échte mensen te zien en te spreken. Bij STG kennen wij de vakmensen en hun stiel. Wij gaan voor een langdurige relatie en duurzaam contact.

En dat contact, dat ben jij. Jij bent voor zowel onze professionele als particuliere klanten hét aanspreekpunt in onze Proshop. Jij zorgt voor het juiste technische advies en een uitstekende klantbeleving.

Zo ziet je job eruit

  • Je verwelkomt zowel professionele installateurs als particulieren in onze Proshop en stelt hun wensen vast.
  • Je geeft hen commercieel en technisch advies over onze producten en diensten en ontvangt betalingen.
  • Je maakt bestellingen klaar en controleert hoeveelheden, inhoud en verpakkingen.
  • Je ontvangt goederen van onze leveranciers, controleert de leveringen en volgt de voorraad nauwgezet op.
  • Je behandelt specifieke dossiers en/of je zorgt ervoor dat ze aan de juiste dienst overgemaakt worden (geschillen, commerciële binnendienst, …).
  • Je maakt prijsramingen, bestelbonnen en verkoopbonnen op en bespreekt leveringskosten en -termijnen met de klant.
  • Je organiseert waar nodig het transport van onze goederen naar de klant.
  • Je werkt actief mee aan een positieve klantrelatie en staat hiervoor in nauw contact met je collega-vertegenwoordigers.

Deze kennis en ervaring breng je mee

  • Door je opleiding en/of ervaring heb je een technische achtergrond opgebouwd, bij voorkeur in sanitaire installaties, bouw, koeling of centrale verwarming.
  • Je bent klantgericht en commercieel ingesteld, sociaal en gedreven.
  • Je werkt ordelijk en stipt, zowel zelfstandig als in team.
  • Je bent leergierig, stressbestendig en flexibel.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands.
  • Je hebt een basiskennis PC-gebruik. Na een interne opleiding ben je snel weg met onze systemen.

Dit bieden we jou

Geen koude douche, maar een warm bad:

  • Een uitdagende en afwisselende voltijdse functie met de nodige zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • In een gezonde en groeiende onderneming waar medewerkers centraal staan en zin voor initiatief gewaardeerd wordt.
  • Compleet met opleidingen, waardoor je bijblijft wat betreft de laatste nieuwe technieken en producten.
  • Een interessant salaris aangevuld met extralegale voordelen (6 betaalde ADV-dagen bovenop de wettelijke verlofdagen, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, personeelskorting, toegang tot ons Benefits At Work platform met talrijke voordelen en kortingen).
  • Een fantastisch team van collega’s.
  • Je werkt in een 39-urenweek van maandag tot vrijdag van 07u30 tot 16u00 (op vrijdag tot 15u00).

Jouw profiel

-
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Prijzen of tarieven met de klant onderhandelen
    De betalingswijze bepalen volgens de verkochte hoeveelheden
  • Betalingen ontvangen
  • De prijsraming, bestelbonnen of verkoopbonnen opmaken
  • De leveringskosten en -termijnen aan de klant voorstellen
    Het transport van goederen organiseren
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • Bestellingen klaarmaken en controleren (hoeveelheden, verpakkingen, ...)
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • De voorraad opvolgen
    De bestellingen van producten in bulk opstellen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht